المتابعين

الاثنين، 25 يوليو 2011

ملللل

عن جد اانا مللييييت انا ملييت كل ما فاتح المدونة ما بلاقى مووضع وما بلاقى تفاعل ما بلاقى مووضع مثير عشان اعلق عليه ما بلاقى اى شئ يجذبنى انى اضل فاتحة واتفاعل 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وكمان الاعضاء كمان يدخلوا يلاقوا نفس الشئ ملووااا وزهعقوا تفاعللووا عشان ما انتحر بجد انا مش صاحبة المدونة بس مليييت وانا فعلا حاسة بمووونى ارجوكم بقى حسوا بينا وياريت الكاتبات الباقية وطبعا غير لولو نظر لظروفها الخاصة ياريت حتى يجيبوا اعضاء او يكتبوا وانا حعمل صفحة على الفيس بوك اسمها مدونة انونى ياريت تدخلوها يا ريت  مع تحياتى اترركم فى رعاية اللله وحفظة دمتم سالمين كانت معكن روان من مدونة انونى الى القاء ^^ 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هناك تعليق واحد:

mone081 يقول...

لالا بالعكس انتي تحسي كذا لان مافي تفاعل التعليقات بالمدونة ولا احنا اصلا انشط من كل المدونة الباقيات وواضيعنا تجي اسرع منهم معليش انا بتكلم الحقيقة مااكذب والله جد...